Herkes e devlet demiş ama çalıştığınızda o ayki ssk birdahiki aya yatıyor 30 dan sonra yani ) sigortasız artık yasak ayrica birde bodrusunu alır 1 hafta sonra orada gorebilir
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,395 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın