Evet kesınlıkle kıs bebegı daha ıyı kızım ocak dogumlu yaz geldıgınde ele avuca gelıyordu 6 aylık olmustu
Bahar bebeği
Bence yaz bebeği kışın evin içinde büyüyorlar yaza ayaklanmış oluyor
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın