Bence de kış bebeği ya. Ben kışın bile emzirirken aşırı terliyor sürekli susuyordum. Allah nasip ederse 20 30 güne doğum yapacam nasıl olacak halim bilmiyorum
İlkbahar yada yaz bebeği iyi iki oğlumda nisan doğumlu
1,512,233 soru
24,666,633 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın