0 oy
313 göst.
Diğer kategorisinde (4,734 puan) tarafından

image

image

kızlar renk olarak hangisi sizce takımda 

9 Cevaplar

0 oy
(7,514 puan) tarafından

Ben cıvıl cıvıl biriyim o yüzden mor seçerdim :D

-Reklam-
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Normalde mor seveerm ama bu sene yeşılr bayılıyorum yesıl güzel 
0 oy
tarafından
Bilekten coknk8sa ya nasıl giyiyorlar 
0 oy
(54 puan) tarafından
Bence yeşil canım 
0 oy
(692 puan) tarafından
Bence yeşil 
0 oy
(1,198 puan) tarafından
İkiside güzel hangi renk elbisen yoksa ondan al 
0 oy
(3,052 puan) tarafından

Bu sene yeşil modasi var herkes yeşil takımla geziiiiiii ama ben morcuyummm :D

0 oy
(5,243 puan) tarafından

Bu modele yesil renk yakismis bence

Mor renk olan takimi biraz hafif gostermis gibi geldi
0 oy
tarafından
yesil ama takim guzel degil mankene bile yakismamis.. 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 395 göst.
3 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Gzm_36 (485 puan) tarafından soruldu
+5 oy
14 cevap 988 göst.
25 Mart 2025 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,062 puan) tarafından soruldu
+3 oy
11 cevap 573 göst.
10 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,114 göst.
23 Ekim 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Karkuresi (2,928 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...