0 oy
117 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (177 puan) tarafından
Kızlar bebek 2 yaşını doldurdu emzirmeyi bıraktık ama sağ göğsümde aşırı ağrı oluyor soğuk kompres falan yaptım geçmiyor bu sütü sağmam mı gerekiyor bu ağrı nasıl geçecek siz emmeyi kestikten sonra böyle bir şey yaşadınız mı

1 cevap

0 oy
(1,329 puan) tarafından
Ayni durumdayım.. 9 gün falan oldu biraktirali..cok şiş ve ağriliydi düne kadar..bugün o sertlik şişlik azaldı ama kızıma sarılsam bile ağrıdan ölüyorum uçları yanıyor ve çok ağrıyor.. 9 gün içinde 3 kere azar azar sandım hergun duş aldım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 200 göst.
14 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,149 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 245 göst.
1 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 150 göst.

Kategoriler


1,512,264 soru

24,666,931 cevap

367,044 kullanıcı

...