Kızlar adet 1 gün geçince yapmıştım silik çıkmıştı bugün 3 gün geçti sabah yine yaptım ayni çıktı sizce neden olabilir tam net çıkması gerekmez mi 3 gün geçince pazartesi kan vereceğim
1,512,336 soru
24,667,943 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın