Bardak güzelmiş de ben şeye takıldım.
Eskinin 1 milyoncuları 35 liracı mı olmuş? Gerçekten böyle mi diyolar
Güzelmiş canım güle güle kullan ben de sürekli mutfak eşyası alıyorum Biz kadınların geneli böyle herhalde
1,512,352 soru
24,668,137 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın