Ben yazcıyım hic bi zaman sıcaktan şikayet etmedim ama artık her anım ay cok sıcak demekle geciyorgeceler daha beter yataktan alev çıkıyor resmen öyle bi sıcaklık geliyor. Sizler napıyorsunuz nasıl geciriyorsunuz
Çok sıcakbende biraz uyumuşum şimdi akşama ne yapacağımı düşünüyorum:)
1,512,298 soru
24,667,297 cevap
367,059 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın