0 oy
119 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,935 puan) tarafından
32 haftadayim de ilk kez oluyor bende.. ağrıdan uyuyamadım 

4 Cevaplar

0 oy
(8,378 puan) tarafından
Kaburga ağrısıdır o canım 
-Reklam-
0 oy
(27,122 puan) tarafından
Bence doktora danis. 
0 oy
(175 puan) tarafından
Şekerden gögsum agriyordu benim hamilelik şekeri vardı.

Kalbim hızlı hızlı çarpıyor soğuk soğuk terliyordum basım dönüyordu tansiyona bakıyorlar normal sonra şekerden olduğunu tespit etmislerdi
(175 puan) tarafından
Klima felan varsa kas agrisida olabilir.
Ama yinede net şekilde doktor bilir.  Çok ağrın varsa başka bir şey de olabilir Allah korusun sen acile git istersen.
0 oy
(1,384 puan) tarafından
Göğüs ağrısı çok oluyor cnm hamilelikte çarpıntı olur 

İlgili sorular

+2 oy
2 cevap 230 göst.
7 Mayıs 2025 Ev & Yaşam kategorisinde zeyneb34 (1,539 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 241 göst.
0 oy
1 cevap 140 göst.
25 Eylül 2025 Diğer kategorisinde nurr001 (4,841 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 275 göst.
21 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,685 soru

24,672,319 cevap

367,329 kullanıcı

...