0 oy
400 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (3,898 puan) tarafından
Silikon önlük tabak bardak kase vs olduğu setler var ya onlardan almayı düşünüyorum kullanıp memnun olan olmayan yazabilir mi 

12 Cevaplar

+2 oy
tarafından
Nasıl gerekeız nasıl anlatamam yapısıyo tabak cocuk cıkaramıyk bende cıkaramıyorum ki, bısey koyuyosun yemek kokusu sınıyo e kucuk bebek seyı deterjansa kullanamıyosun, bimden mika mama seti almıstım bak hala onune onları koyarım onalrdan yer, evde duruyo pembe oioi set
(4,591 puan) tarafından
Eski sahanların suyu mu çıktı bee soyle celik gibi metal olanlardan çocuk yere attimmı kirilma miss
(3,898 puan) tarafından
Önlük kullandınız mi acaba
tarafından
Ondan hıc memnun kalmadım onlukde kokuyo ayrıca cocuk onu dıslık yaptı, agzına sokuyodu hep

Ahhh lutıf dogru be
(4,591 puan) tarafından
Valla özendigim dunya para verdigim ne varsa ne kadar oyuncak varsa hepsinin yerini çılı çırpı tabak çanak aldı o yuzden 2. Cocugum olursa eski usul masa ortusunu boynundan baglamaya devam
-Reklam-
+1 oy
(669 puan) tarafından
Bende bu tarz buraya post açmıştım herkes bana alma dedi dinlemedim ama o kadar pişmanım ki o kadar gereksiz birşey ki sadece meyve filesini kullandım diyebilirim ne önlüğünü ne tabağını asla kullanmadım trendyoldsn 40 liraya mika tabak aldık onu kullaniyor kızım severek kesinlikle alma 
0 oy
(1,511 puan) tarafından
Ben kasesini aldım ama hiç kullanmadım çok büyük geldi. Kaşığı ve tabaklarını kullandım onları beğendim. Ama puzzle gibi olandan alma bence tabağı
(3,898 puan) tarafından
Puzzle değil de bolmeli olani düşünüyorum
0 oy
(200 puan) tarafından
Valla ben e bebeğin markasını aldım dqha kullanmadım
0 oy
tarafından
Hiç almadım gereksiz pahalı buldum 
0 oy
tarafından
Tabak kaşık almıştı öyle görümcem heves edip ama 8.aya kadar kullandım sonra normal tabak kaşık kullandım. O kaşıkla çorba vermek çok zor anca katı gıdaları verebiliyorsun. 
0 oy
tarafından
Surda bekleyeyim trendyolda hepsi favorilerimden 6.ayini bekliyor
0 oy
(2,004 puan) tarafından
Tamamen ilk çocuğun hevesi alma bence cok gereksiz. 
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Tabak hariç hiç biri kullanilmiyo boşa masraf valla
0 oy
tarafından
Gereksizler kralı :))
0 oy
(14 puan) tarafından
Aldım duruyo kaşığını hiç kullanmadık hevesle aldım iyisi olsun dedim normal bizim tabaklara koyup yediriyorum ilk başlarda blv yapmıştım o zaman çok kullandım sonra sulu yemeklere geçince kendim yedirmeye başladım bıraktım kullanmayı muadilleri de var bence o kadar para verme 
0 oy
(578 puan) tarafından
Tek memnun ben miyim ya :) temizlenmesi çok kolay kasesi bardağı bölmeli tabağı kaşığı var bende eskimiyo kirilmiyo özellikle mama önlüğünden çok memnunum 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 174 göst.
19 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 745 göst.
21 Şubat 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 303 göst.
13 Haziran 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 181 göst.

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...