Kızlar şuan çıldırıyorum. Sabah 9 da dağıtıma çıkmistir diye msj geldi. Akşama kadar pencere de durdum. 200 liraya erzak kabı almıştım. Her neyse akşam 20.43 de msj geldi. Siparişini teslim ettik diye. Sağ sol komşularım almamış. Ki onların da soy adı farklı.
Sinir krizi geçiriyorum. Ne yapmam lazım? Başına böyle bişe gelen var mı? Geri alabilir miyim kargomu?
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın