0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Ağır gribi atlatmadan kulak intihabi geçiyorum birsuru ilaç kullanıyorum sizce adetimin gecikmezsi normal mi?geçen de 3 gün gecikmisti 5 ay doğum yaptım bugünde 5 gün hala adet olmadim

4 Cevaplar

0 oy
(4,284 puan) tarafından
Olabilir nasıl korunuyorsun o da onemli
tarafından
Eşim korunuyor du
(4,284 puan) tarafından
Geri cekilmeden bahsediyorsan risk var diğer yöntemlere göre daha yüksek için rahat edecekse Bi kan ver istersen
-Reklam-
0 oy
(983 puan) tarafından
Ben kızıma hamile olduğumu bilmiyordum. Aralık sonu ocak başı falan çok ağır Bi grip oldum ama öyle böyle değil. Aşırı midem bulanıyordu sürekli başım dönüyordu ben gripten sandım. Afedersin tuvalete gittim zar zor attım kendimi dışarı kapının önüne yığıldım bayılmışım. Eşim kaldırmış sağ olsun gittik hastaneye iki tane iğne yedim bir sürü ilaç içtim. En son iyi oldum baktım adet gelmiyor 10 gün geçti. Direkt kadın doğuma gittim durumu anlattım baktı gebelik var. Daha 3-4 haftalık falan. Yani olabiliyor böyle şeyler. İlaçtan da olabilir gebelik te. Test yap tam 7-8 gün geçsin bi
0 oy
(1,535 puan) tarafından
İki hafta kadar doğum kontrol hapı kullandım ilk defa baktım kanama asla durmuyor bıraktım şimdi adet olmam lazım hiçbir belirti yok bende hamile olmaktan korkuyorum eşim doğum kontrol hapı da geciktirr mi bebeğim 6 aylik
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Olabilir ilaçlar geciktirme yapıyo. Benim de başıma geldi 
(1,535 puan) tarafından
Aman aman öyle olsun da

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 460 göst.
20 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Ikranurun annesi (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 145 göst.
24 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 224 göst.
0 oy
2 cevap 152 göst.
14 Mart 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Elfu (1,233 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...