0 oy
265 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (58 puan) tarafından
Yine ben yine eşimle gün bitmiyor ki dertlerim bitsin kizlar eşim borsa işiyle uğraşıyor ama bildiğiniz onda bağımlılık yapmış sabahlara kadar bazen grafik flan ugrasiyor kazanıyordu neyse kizlar şimdi eşim keşke tek kazansa dünya âleme borsa yaptırıyor alım satım milletin 500 bini olmuş 1.5 milyon eşim sayesinde şimdi görümcem in kocası aracı satıp girecekmis artık gücüme gidiyor 24 saat evde eşim bilgisayar başında onlar hicbir zahmet çekmeden kazanıyorlar eşimden artık nefret ediyorum ona dokunmak istemiyorum borsayı sevmiyorum istemiyorum ona deyince mecburum yapmaya diyor bıktım vallahi nasıl davranacagim bilmiyorum bu illetten nefret ediyorum batsın parası bitsin istiyorum 

5 Cevaplar

0 oy
(14,709 puan) tarafından
Kâr almıyor mu diğer kişilerden
(58 puan) tarafından
Hayır asla
(58 puan) tarafından
Ayrıca ben eşime resmen hasretim oturup çay bile icemiyoruz malesef sürekli telefon bilgisayar başında onlar ise kocalarıyla keyif peşinde
(14,709 puan) tarafından
O zaman çok haklısın kuzum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kar niye almiyor
(58 puan) tarafından
Kendisi e s s e k çünkü
tarafından
O zaman haklısın kız sorsana nasıl yapıyormuş bizde yapakk sjsj

Eğer dediğin gibi ,500 bin 1.5 olduysa en az 100 bin kat almali
0 oy
(45 puan) tarafından
Ay kız bizede söylesene ya bir hisse ne kazandırır 4 yıldır boş boş duruyoruz borsada :)
0 oy
(766 puan) tarafından
Benim eşimi anlattın sanki:)ama benim eşim karını falan alıyor 
0 oy
(1,337 puan) tarafından
Hahaha aşko eşine söylesene bizede kazandırsın bu devirde çok ihtiyaç hahaha anam biz el atsak batarız 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 421 göst.
0 oy
7 cevap 773 göst.
+1 oy
15 cevap 1,026 göst.

Kategoriler


1,512,305 soru

24,667,527 cevap

367,070 kullanıcı

...