0 oy
124 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Dünden beri uykusuz haldeyim dün hafıza kartında hiç birşey görülmedi sonra eşime söyledim telefonuna taktı hafıza kartını oda yapmadı oynarken kırdı okadar üzüldüm ki resimler vidyolar giti en çok oğlunun hatıraları herkesten tek tek oğlumun fotolarını aldım ayıp oldu ama hiç  fotosu kalmadı oğlumun eşimde olanlarıda aldım ama hala çok  eksik var moralim kötü

1 cevap

0 oy
(1,080 puan) tarafından
Çok kötü bir durum olmuş .  O yüzden ben her yere üç beş kopya yaptım yetmedi çıkarttırdim
(11,989 puan) tarafından
Keşke yapsaydım bütün anılar giti eşim cok rahat ben üzüldüm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 264 göst.
0 oy
4 cevap 205 göst.
0 oy
6 cevap 238 göst.
3 Eylül 2025 Ev & Yaşam kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 168 göst.
9 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...