0 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (267 puan) tarafından
Şimdi ki işinde az alıyor eşim malum durumda geçinemiyorz bu kargo işine girmek istiyor 

1 cevap

0 oy
(2,877 puan) tarafından
Benim eşim daha önce çalıştı. Mng nin deposunda. Gece gündüz yoktu her an bisey çıkıyor saat belli değil maas da o zaman asgari 2400 tu 3500 alacaktı. Ben istemedim 10 gün calisti çıktı. İyi ki de çıkmış 
(267 puan) tarafından
Öyle mi baya heveslendi ya ama para olması lazım gece gündüz belli olması lazım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 249 göst.
12 Ocak 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 128 göst.
2 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Aydagul (164 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 332 göst.
8 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,339 göst.
19 Mart 2024 Diğer kategorisinde Mutluu annee (1,283 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...