0 oy
199 göst.
Diğer kategorisinde (3,798 puan) tarafından

Başvurumuz olumlu sonuçlandı. Kızım 40 aylık. Yarın kayıt yaptırmaya gidicez. Nasıldır mrmnunmusunz sizden bilgi almak istiyorum kızlar. Bir de 40 aylık kızım için iyi olur mu? Çok hastalanacak eminim. Bende hamileyim. Bana da bulaştırıcak. Ama evdede yapacak bişey bulamıyoruz:(

1 cevap

0 oy
tarafından
Bir çok insan memnun. 

Bende yaşı tutsun oğlumun vericem kısmetse
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 318 göst.
10 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Syma (1,402 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 427 göst.
26 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Citipiti (6,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 308 göst.
21 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Citipiti (6,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 106 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...