Kızlar adetimin üzerinden 7 gün geçti yani biteli 7 gün oldu ama bu şekilde kanlı bir akıntım var bu kadar geldi doktora gitmeli miyim neden olur önceden 1 damla falan oluyordu arada ama bu kadar olmamıştı hiç kanlı akintı resim için özür dilerim
Rahimin sağ tarafında da ağrım var sabah tan beri gelip gelip geri geçiyor
1,512,521 soru
24,670,309 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın