ikisi de çok güzel kokuyor şuan mavisini kullanıyorum ama şakayık nasıl onu da denemek istiyorum kullananlar var mi
1,512,296 soru
24,667,256 cevap
367,057 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın