Senin bu yaşadığının aynısını yaşadım gerçekten çok zorlaniyorum halende var yani ben 14 haftalıkken başladı dr gittim magnezyum verdi halen onu kullanıyorum kasılma oluyor genelde bide bebek toplanınca aşırı derece sanci oluyo
Sana tavsiyem magnezyum kullan rahatlatıyor bebeğe iyi gelir inş kazasız belasız sağlıkla kucagimiza alırız yavrularımızı
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın