Doğum yaptım 40’ımda kontrole gidicem yine alttan mı muayene yapıyorlar çok can yakıcı bir durum ya iç dikişimde çoktu benim çok sıkıntı yaşadım
Ben gitmedim kendi geçti gitti çok şükür bana gel de diyen olmadı ki gitsem
1,512,745 soru
24,673,303 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın