0 oy
316 göst.
Diğer kategorisinde (1,851 puan) tarafından
Yanında teyzesi olmasa napardım şimdi bilmiyorum bi balım yapayım dedim görünce ürktü

5 Cevaplar

0 oy
(17,490 puan) tarafından

Kız haklı :)          

(1,851 puan) tarafından
Aynenn valla
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ahahahhaahaa 
(1,851 puan) tarafından
:D :D
0 oy
(2,586 puan) tarafından
Geçen biri post açmıştı kendini atmıştı Google düşmüştü postu sildi yinede resmi silinmedi 
(1,851 puan) tarafından
Bunu görseler ne olur öcü gibi
(2,586 puan) tarafından
Valla canım ne diyeyim sen bilirsin ama ben bunu bile istemem Google düşmesini
0 oy
(5,024 puan) tarafından
Garnier kömür maskesi galiba :) bende yapıyorum ama bebekler uyurken. 
(1,851 puan) tarafından
Benziyor dermokil bu :))
0 oy
tarafından
Siyah noktalar için ne yapmalıyım sence anlayan bana yazabilir mi
(1,851 puan) tarafından
Onun içinde bantlar satılıyor
tarafından
İşe yarıyor mu ki

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 232 göst.
0 oy
17 cevap 424 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Burcu34 (28 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 223 göst.
3 Mart 2026 Aile & Aşk kategorisinde mcecence (360 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 699 göst.

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,702 cevap

367,354 kullanıcı

...