Bende ikinciye hamileyim şu an ve sezaryenliyim, vaktinden önce doğum sancısı gelirse diye çook tırsıyorum
Bence bi acile gidip nstye bağlanmanda fayda var, çünku sancı belden girer
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın