0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde (3,738 puan) tarafından
Kızlar adetime 4 gün var daha ama bı pembemsi bı kanama oldu acaba yerleşme kanaması adet mi bilemedim sizce nasıl dur ve kaç gün sonra sürer rengi nasıl dir

2 Cevaplar

0 oy
(3,738 puan) tarafından
Kızlar bilen yok mu?
-Reklam-
0 oy
(3,898 puan) tarafından
Benim regl ye 6 gün kala geldi 3 gün sürdü leke şeklinde azalarak bitti. Regl ye 2 gün kala da şüphelenip test yaptım pozitif cıktı 
(3,738 puan) tarafından
Rengi nasıl di bacım acba bide çok yogunmuydu kusura bakma
(3,898 puan) tarafından
Yaninternette hep azıcık olur hemen biter pembemsi olur falan yazıyordu ama benim regl olacak gibi regl öncesi leke gibi geldi çok az falan değildi çamaşır ıslatacak kadar vardı kahverengimsiydi. 3 günde azalarak bitti sonra. Ne kusuru gayet normal şeyler
(3,738 puan) tarafından
Teşekkür ederim bacım Allah razı olsun

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 831 göst.
+2 oy
1 cevap 2,099 göst.
0 oy
1 cevap 396 göst.

Kategoriler


1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...