0 oy
98 göst.
Diğer kategorisinde (64 puan) tarafından
Doğum yapali 3 buçuk  ay oldu kırkım çıkınca  spiral taktırdım takinirken kanamam yoktu kanamam oldu 7 gün sürdü bu ay da hiç adet olmadım iç camarim leke oluyor ama kanamanın devamı gelmiyor sadece sarı akıntım oluyor normalmidir çok korkuyorum hamile değilimdir dimi

1 cevap

0 oy
tarafından
Normal canım ben ilk doğumda 13 ay ikinci doğumda 14 ay olmadım ....şuan bebeğim 11 aylık halen adet olmadım doktora gittiğimde emzirdigin için yumurtaliklara baskı oluyor Normal demisti korkma zamanı gelince olursun 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 279 göst.
31 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Inciser (64 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 229 göst.
26 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Seyda59 (23 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 434 göst.
13 Mayıs 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Melekelifahmet (57 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 201 göst.
28 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,112 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,734 soru

24,673,046 cevap

367,375 kullanıcı

...