0 oy
142 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Merhaba arkadaşlar. Nisan ayında kez kimyasal gebelik geçirdim. Temmuz ayında da doktor duphaston diye bir ilaç verdi. Kullandım kanamam oldu yaklaşık 10 gün bitince durdu. Ama reglim 15 gün geçti halen regli olmadım. Acaba duphaston kukkanıpta böyle olması normal mi kullanan arkadaşlar yardımcı olur musunuz lütfen? 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 279 göst.
27 Şubat 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Citipiti (6,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 49 göst.
31 Mart 2026 Diğer kategorisinde avareyim (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 224 göst.
6 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Huniliprenses (16,379 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 370 göst.
20 Mart 2022 Diğer kategorisinde Hatice000 (691 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...