Karbonat kullanıyorum bazen
Bide Nivea nın deodorantını kullanıyorum sıfır koku çok iyi fresh flower di galiba şuan çocuk sallıyorum kalkamadım
1,512,676 soru
24,672,175 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın