0 oy
164 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,802 puan) tarafından
Kızlar değer en fazla 430 çıkması gerekiyormuş benimki 580 çıkmış doktor pazartesi gel sezeryan günü vereyim dedim kan tahlillerime de o gün bakacak ama İnternete baktım kan pıhtılaşmasi falan diyor korktum açıkçası bu sorunu yaşayan oldu mu 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 235 göst.
19 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 174 göst.
12 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Acemianne07 (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 639 göst.
23 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Busraaa1 (114 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 212 göst.
4 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Pembevisnee (3,446 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,241 soru

24,666,712 cevap

367,038 kullanıcı

...