Ben 7 senelik evliyim cok şükür ilk zamanki gibi evliligimiz var umuyorum ki nice senelerde böyle olur,ablam 15 senelik evli onunda cok şükür güzel giden bi evliligi var hatta daha bi iki saat önce çocukları uyuturken eşime sordum sence evliligimiz ilk zamanki gibi mi diye oda evet hatta daha güzel dedi yani ben bunu görebiliyorum onda da bunu görüyorum ama ondan duymak istedim hoşuma da gitmedi değil yani
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın