Enerciiiiiiiii kizlar hadi kalkın
Ben çoktan içtim sigarayı kahveyi. Küçük oğlum uyandı onu besleyeceğim şimdi. Günaydın. Geldi mi enerjiii???? )))
Bizde simit meyve suyu içiyoruz çocuklarla sonra sigara içip uyuyacam
1,512,280 soru
24,667,060 cevap
367,046 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın