Enerciiiiiiiii kizlar hadi kalkın
Ben çoktan içtim sigarayı kahveyi. Küçük oğlum uyandı onu besleyeceğim şimdi. Günaydın. Geldi mi enerjiii???? )))
Bizde simit meyve suyu içiyoruz çocuklarla sonra sigara içip uyuyacam
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın