0 oy
94 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5 puan) tarafından
4 ay olck tualet eğitimini 1 buçuk ayda öğrenmiştik .Bu ay kabız oldu.bizim yeme sorunu küçüklükten beri var yemek düzgün yemedifi için kabızlık sorunu yaşadık .15 gün kaka ağlayarak yapmaya çalıştı ilaç verdiğim halde tualwte gtmek istemedi .hergun 1 er defa kaçırdı .Şuan 1 haftadır kacirmamiz yok çok şükür ilaç kullanıyoruz .Önceden söyluyordu her çiş geldgnde şuan 1 yada 2 defa anca söylüyor.Ben 1 bucik saat falan geçince goturuyorum çiş kaka yapiyo .Tekrar nasıl söylemeye alistrrm . Soruyorum annecim çiş var mı hep yok diyo ben bu düzen götürmeye devam edim zamanla söylemesi artar mı acaba  .Kaka dolayı acı hissedince gitmeye çok hevesli değil eline oyuncak falan veriyorum doktor vereblrsin küçük bişe dedi tualeti tekrar sevdrmk amaçlı 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 356 göst.
3 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Gunes1997 (5,430 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 182 göst.
11 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Esma mom (49 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 160 göst.
27 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Ilknur1998 (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 291 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Esmeee (108 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...