0 oy
127 göst.
Diğer kategorisinde (97 puan) tarafından
Kızlar küçük kızımı uyutmak için yatağına yanına yattım ondan sonra belime ağrı girdi ama belimden başlıyor sol ayak bilegimdem çıkıyor sırayla ağrıyor ilk kez oldu sizce neden oluyor bu arı başına böyle bir şey gelen var mı geçmezse doktora gideceğim 

2 Cevaplar

0 oy
(777 puan) tarafından
İnşallah geçer bendede fıtık var malesef baya ağrı uapiyor
(97 puan) tarafından
Fıtık çok kötü ağrı yapar sana da geçmiş olsun bende fıtık çıkmasından korkuyorum inşallah geçer
(777 puan) tarafından
Sagollllll canım snada geçmiş olsun inşallah fıtık çıkmaz anı hareketler den uzak dur
-Reklam-
0 oy
tarafından
Siyatik sinir olabilir bende bir haftadır çok yıprandım bel ağrısından dün fıtık olduğunu öğrendim 
(97 puan) tarafından
Ay inşallah değildir sende durduk yere mi ağrımaya başladı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 103 göst.
0 oy
0 cevap 92 göst.
0 oy
1 cevap 135 göst.
12 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Nihal.34 (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 79 göst.
26 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Civciv1234 (1,717 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...