0 oy
231 göst.
Diğer kategorisinde (983 puan) tarafından
Bugün sağlık ocağında kan verdim. Genel kan testi. Kolesterolüm düşüktü onu baktırmak için hem de gebelik testi falan da verdim. Ama bir tanesi bile çıkmamış. Saat 10 civarı verdim. Aslında akşam 3-4 gibi görünürdü bu saat oldu hâlâ yok. Ne zaman görebilirim ben. Sağlık ocağına arabasız gidemiyorum. Koca yama çıkmam lazım oraya dolmuş geçmiyor. O yüzden bakıcaktım kendim ama işte 

3 Cevaplar

0 oy
(9,426 puan) tarafından
Yarına çıkacaktır canım bende geçen verdim bakıyorum e nabizda yarısı çıkmış ertesi günü yarısı yok babam sağlık ocağına gidip almış whatsapptan atti e nabiza hala düşmemişti sonradan düştü 
(983 puan) tarafından
Tamamdır o zaman inşallah yarına görünür
-Reklam-
0 oy
(895 puan) tarafından
Cnm ben geçen gün verdim ertesi gün sabah çıktı birgün sonra yani 
(983 puan) tarafından
Hmm anladım canım teşekkür ederim
0 oy
(1,479 puan) tarafından
Perşembe gunu verdim hala eksik testler var düşün..

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 171 göst.
28 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Emine S (39,750 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 69 göst.
0 oy
0 cevap 377 göst.

Kategoriler


1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...