Vala bizde o dertten yaniyoruz ya bizim eskiden iyi kötü iyiydik 4.çoçuk benimki depremden sonra herşeyi kayip etik sıdlfırdan başlamak çok zor heleki bebekle ..Allahım şikayet değil ama tükendik yaa
Evet gerçekten çok pahalı
İkiz bebeklerim var ve mama içiyorlar, söyleyeceklerim bu kadar
1,512,350 soru
24,667,993 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın