Maşallah
biz daha kahvalti yapacagız benimde güneşim uyanırsa :)))
Mis gibi temiz hava ☺️bizde kahvaltı yaptık oğlumla kızım uyuyor hala sular kesik iki gündür bir damla su yok ;(
1,512,801 soru
24,673,957 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın