Kuzey tek güzel inş ikinci bebeşim erkek olursa koyacagız
Kuzey daha kibar hoş . Tek başına daha yakışıklı
Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş canım yağız efe güzel bence kuzey tek daha iyi sanki uras hoşuma gitmedi benim ama siz bilirsiniz tabi
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın