0 oy
171 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (19 puan) tarafından
Geçen aya kadar düzenli adet görüyordum geçen ay adetim 5 gün gecikti korktum bu ay da 10 gün gecikti emzirirken Böyle adet düzensizliği olur mu yarın test alıcam 

3 Cevaplar

0 oy
(27,116 puan) tarafından
Ben şuan 3.5 atıyorum. 5. Gün bugün gecikeli. 4 aylık bebeğim var. Hiç gecikmezdi ya. Test yapıyorum negatif cikiyo. 
(17,136 puan) tarafından
Linkin ben kırk çikınca iki gün sonra adet oldum ama gecikme hep oldu altıncı aydan sonra düzenli olmaya başladım zaten on aylikken öğrendim ikinciyi
(17,136 puan) tarafından
Cilt altı implant mi? Bende araştırma içerisindeyim kırk çikince direk korunma yöntemi lazım uç dört sene ara verecem
(27,116 puan) tarafından
Ya benim duzenliydi işte. Korkuyorum valla. Ama olsa pozitif çıkmaz miydi ya sence. Ben de gideyim bu ay diyodum of ya.
(17,136 puan) tarafından
Hayırlısı olsun. Hemen pozitif çikıyormu ben hep geç öğrendiğim için ikisindede
(27,116 puan) tarafından
Amin bakalım nasip
-Reklam-
0 oy
(27,116 puan) tarafından
Kız neden bu kadar post açtın. Diğerlerini sil bari 
(19 puan) tarafından
Paylaşılmadı sandım birden fazla gitti
0 oy
(1,192 puan) tarafından
Benim postum.mu diye merak.ettim.bi an suan ben de ayni durumdayim valla test alip.bakamiyorum bile 12. Gun 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 164 göst.
26 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nazlipek (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 62 göst.
26 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nazlipek (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 418 göst.
29 Kasım 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nazlipek (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 158 göst.
16 Şubat 2026 Aile & Aşk kategorisinde Kadinca_3334708 (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,725 soru

24,672,956 cevap

367,373 kullanıcı

...