0 oy
389 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,104 puan) tarafından
Kızlar daha 1 saat önce yattm şuan saat 3.30 olmak üzere.  Ya bi insan sürekli döner durur mu dönüp durdu ben üzerini kapattm o açtı. Uyku tulumu alcam artk . Bide yatmadan yumurta yedirmistm akşam üzeri bisey yememişti . 11.30 gibi yumurta pisirdm yedi 12 de yatti. Gerçekten o kadar uykum var ki. Artk yatmadan asla yedirmem. Bide güzel uyusun diye banyo yaptirdm. Uyumann imkanı mi var. Sürekli dönüp duruyor üzerini açıyor yoruldm artk :(

10 Cevaplar

0 oy
(747 puan) tarafından
Oglum bir yasina girecek bir hafta sonra maalesef o da öyle ben örterim o acar  birde aninda aciyor yani hic tutmaz 
-Reklam-
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Ah uyumuştur inşallah. Defnede hiç hoşlanmaz üstunu örtmekten bende bakıyorum uyku tulumu kaç tog alsam bilemedim 
tarafından
2.5 al bn senelerdir aynı degerde kullanıyorum
(17,127 puan) tarafından
Ev doğalgazlı ve açık biz şortla geziyoruz kışın. Sıcak olmaz mi ?
tarafından
Bıızm evde merkezı sıstem cok sıcak oluyor ama benım tercıhım 2.5 tog suan bıle gıyıyor
(17,127 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ☺️♥️
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Benimki hem üzerini açıyor hem uyku tulumunu çıkartıyor hasta olacak diye korkuyorum 
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Bir oglum 4 yasinda bir oglum 2 yas olacak hala oyleler biri terler habire ust degisiriz biri ust ortmez ust orteriz kacaa kadar uyuyamam 
0 oy
(2,924 puan) tarafından
Ben en baştan beri uyku tulumu ile yatiriyorum kafam rahat örtmüyorum üstünü. Zaten fıldır fıldır geziyor. Benim kız sıcağa gelemiyor buz gibi de olsa 1 tog bize yetiyor. 
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Kızım doğduğundan beri hep öyle sürekli dönüyor şuan üç yaşında üstü hep açılıyor çoğu zaman yanına yatyorum örtmek için 
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Benim de büyük oğlum aynısı valla. Sensör var gibi. Üstünü örtüyorum arkamı dönmeden daha açıyor üstünü. Ben hep uyku tulumu giydiriyorum. Sen de hiç bekleme al hemen. Büyük al biraz. İki sene giysin bari
0 oy
(169 puan) tarafından
7 aylık olacağız aynı dertten muzdaripim. Sürekli dönüyor istediği gibi yatamıyor. Kendini yukarı ite ite başa çıkıyor sonra aplıyor. Gece boyunca 100 kere üstünü açıp, 100 kere pozisyon değiştiriyor. Rahat etmesi için ben çeviriyorum yok amam yok. Rahatını bulana kadar sabah oluyor :(
0 oy
(4,341 puan) tarafından
Oğlum da öyle uzerini orttugumde hemen uyanır o yüzden artık kendi haline bıraktım 
0 oy
(27,103 puan) tarafından
Uyku tulumu al. İcat edene dua et benim gibi

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 184 göst.
28 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 501 göst.
27 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Emirin Annesi 34 (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,886 göst.
+1 oy
6 cevap 251 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,196 cevap

366,986 kullanıcı

...