0 oy
291 göst.
Diğer kategorisinde (4,863 puan) tarafından

kızlar bu gömlekler arasında kararsiz kaldim s beden giyiyorum ben aslinda pembeyi cok begendim ama bide sizede sorayim dedim 

image

image

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Bence yeşil daha güzel canim
(4,863 puan) tarafından
sağol canım
-Reklam-
0 oy
(2,535 puan) tarafından
Pembede kusak kötü duruyor sanki canim
(4,863 puan) tarafından
kuşaksızda kullanabiliyosun canım
(2,535 puan) tarafından
Yesil sanki daha guzel
0 oy
tarafından
Kesinlikle 1. Diyorum:) 
(4,863 puan) tarafından
sağol yavrum
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Yeşil daha güzel 
0 oy
tarafından
Tabi ki yeşil olannnn
0 oy
tarafından
Yeşil daha guzell
0 oy
(1,511 puan) tarafından
Bence yeşil olan daha güzell

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 387 göst.
29 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Minimal_panik (3,323 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 832 göst.
7 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde ozlem4141 (1,210 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 416 göst.
10 Ekim 2022 Aile & Aşk kategorisinde safiyebabili (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 976 göst.
22 Haziran 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Heidi nin koylusu (5,243 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,572 soru

24,670,990 cevap

367,261 kullanıcı

...