0 oy
384 göst.
Diğer kategorisinde (687 puan) tarafından

Merhaba kizlar diş patlamişmi sizce tam cekemeeim aglarken cekebildim beyaz diş ucu var galiba tirtikli 

image

image

image

6 Cevaplar

0 oy
(1,796 puan) tarafından
Evet annesi dişi 1 haftaya belirir ☺☺☺
(1,796 puan) tarafından
Dişi çıkmış belli annesi benim. Oğlunda aynı durumdaydı çok çektik dişten hiç rahatı yoktu taa ki dişleri tamamlayana kadar 4 tane de böyle olduysa diğerleri nasıl olur düşünüyorum. Hayırlı dişleri olsunn annesi ağrı kesici verebilirsin azıcık hafifletir diş jelleri de oluyor . Dis çıkarma sürecinde soğuk meyveler ver havuç salata bunlar rahatlatır ateşi dindirir dişin
(687 puan) tarafından
Diş jeli kullaniyorum canim insan yaşadikca tecrübeliniyor inste ögrenyor cocugum olunca hic bisey bilmedgimi anladim biliyorum zannediyordum  evet bak havuc falan verince kasiyor diş kaşiyici meyve süzgeci varya aldm ama sevmiyor onu pek bide cok sinirlenoyor agriyor galiba
(1,796 puan) tarafından
Aynen onlar pek işe yaramıyor mide bulandırır plastik ürünler. En güzeli ve sağlıklı planlı meyve sebze vermek direkt sert olanları ısırır isirdikca aşınıyor zaten diş etti daha çabuk çıkar ve diş ateşini alır ☺
(687 puan) tarafından
Sagol canim allah razi olsun tamam oyle yapaym artik insallah kolayca cikartir hiç bir bebegin cani yanmasin:)
(1,796 puan) tarafından
Vallahi ya bebelere birşey olmasın onların yerine biz çekelim cidden çok can sıkıcı durum insan oturup aglayasi geliyor canından can öyle ağlayınca üzülüyor insan
-Reklam-
0 oy
(6,090 puan) tarafından
Yok canım. Zaten diş de çıkartmıyor bence. 
(1,796 puan) tarafından
Alaycı kötü bir niyet ile yazmadım. Kendiside 3 aydan beri diyor zaten. Fotoğrafta ve yorumunda tırtıklı birşey elime değiyor demiş yani neyse siz haklısınız kırıcı konuştuğumu da düşünmüyorum bu arada
(687 puan) tarafından
Evet haklisiniz
(6,090 puan) tarafından
Ben anlamadım bana herhangi birşey sorun olmuş mu :D
(687 puan) tarafından
Sana kimse birsey sormadi
(6,090 puan) tarafından
Benim yazdığım yorumun altında olmuş konuşma da :D tamamdıııır geçmiş olsun
0 oy
(935 puan) tarafından
Evet 1 tane gördüm patlamış canım 
(687 puan) tarafından
Sagol canm
(935 puan) tarafından
Hayrlı olsun canım İnci gibi dişleri olsun inşallah:)
(687 puan) tarafından
Amin canim
0 oy
(2,901 puan) tarafından
Evet patlamış gibi geldi çıkar  1,2 haftaya 
(687 puan) tarafından
Kakasinda yesillik yapiyprmu diş peki
(2,901 puan) tarafından
Bunu tam bilmiyorum canım unuttum yani büyüdü benimkiler:) ama diş çıkartırken hasta olduklarını hatırlıyorum ateş vs belki ondandır ama bir bilen yanıtlar belki ^-^
(687 puan) tarafından
Ateş ishal agiz akmasi burun akintisi aglama krizi gece hespini yasadik galiba
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Alttan gözüküyor burdayım diyor ☺️ kolayca çıkarsın inşallah ☺️
(687 puan) tarafından
Insallah canim cok ateş yapti daha yolun başindayiz:)
(17,136 puan) tarafından
Bu d da büyümenin bi evresi atlatacak inşallah canım
0 oy
(2,964 puan) tarafından
Evet patlamış hayırlı olsun ilk dişiniz :) kaç aylık ? Benim kızımda 6.ayda çıkardı alttan iki tane. Şimdi geride kalanları bekliyorum ama pek bişey yok gibi. 
(687 puan) tarafından
Tam 6 bucuk aylik canm bakalm nzmn cikcak bizimde
(687 puan) tarafından
Valal zor canm diş

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 118 göst.
6 Kasım 2023 Diğer kategorisinde ElaLii (687 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...