0 oy
116 göst.
Diğer kategorisinde (167 puan) tarafından

Kızlar ben 38+3 günlük gebeyim de ama bebeğim bu hafta da çok hareketli baya normal mi yoksa benimki mi oynak :D

2 Cevaplar

0 oy
(2,518 puan) tarafından
Ne güzel iste 
-Reklam-
0 oy
(1,158 puan) tarafından
Hiç sorma benim de öyle baya baya hareketli. Biz de 38+1 olduk 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 636 göst.
27 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde 3mhnads (2,597 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 661 göst.
20 Ağustos 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 140 göst.
2 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 237 göst.
31 Mart 2023 Diğer kategorisinde Pamuk prenses (1,491 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,615 soru

24,671,329 cevap

367,277 kullanıcı

...