Daha öncede hangisini alayım diye sormuştum buraya Philips de karar verdim İyi mi yaptım kötümü bilmiyorum çöp boşaltma istasyonu da var gerek varmıydı bilmiyorum daha yeni geldi denemedim kullanan var mı hanımlar bende deneyince yorumumu yazarım buraya
bu
1,512,746 soru
24,673,172 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın