İyi akşamlar kızlar ben 5 gün önce doğum yaptım Meryem Ana otunu kullandım gerçekten de işe yaradı çok çabuk açılmam oldu. Doğumdan sonra sudan çıkarıp kurutmak lazım sanırım ama maalesef doğumdan sonra görümcem o otu koridorda unutmuş sudan çıkardığını söyledi ama otu almayı unutmuş öyle dedi bana. Sizce Bi sorun olur mu rahim toparlar mı kendini acaba
Sudan çıktı ise bir sorun olmaz
1,512,427 soru
24,668,944 cevap
367,154 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın