0 oy
842 göst.
Diğer kategorisinde (13,633 puan) tarafından

image

nasıl sizce kızlar 

12 Cevaplar

0 oy
(6,808 puan) tarafından
Valla bunun benzeri arkadaşımda var çok kullanışlı bende almayı düşünüyorum ya 
(13,633 puan) tarafından
He tamam teşekkürler canım
-Reklam-
0 oy
tarafından

Ben bunu beğendim ama tezgaha koymak gerekiyor bende tezgahta istemiyorum çok karışık oluyor Tezgah yoksa modeli çok güzel 

imageBende bunu düşünüyorum 

tarafından
Hayır yok ama ayrı demir satılıyor yani ben alırsam dolap içine koymayı düşünüyorum
(13,633 puan) tarafından
Dolap içi yok ki koysam
tarafından
Metal demirini satın al
(39,744 puan) tarafından
Anneme aldım ben bundan tezgaha koydu çok da güzel duruyor kız.
(8,065 puan) tarafından
Bnde aynısı var tezgah üstü kullanmym dolapta daha güzel duruyir toplu sekilde
0 oy
(75 puan) tarafından
Geçen birinin yorumundan okumuştum kendi yapışkanı ile yapıştırınca düşüyor diye vida ile sabitlemek gerekiyormus normal tezgah üstü de oluyormuş 
(13,633 puan) tarafından
Tezgah üstü kullanırım cnm
(75 puan) tarafından
Benimde çok hoşuma gitmişti ama tezgahim küçük olduğu için kaldı inşallah ilerde evim olursa ilk alicagim şeylerden biri :)
(13,633 puan) tarafından
Benim tezgahım da küçük ama dolaplarim hepten küçük ne yapsam ya
(75 puan) tarafından
Ben dolap içi için küçük kavanoz gibi olanlardan almıştım 12 tane en toparlar derecede o şuan benim için canm sende onlarada bı bak yerin varsa çekmecede
(13,633 puan) tarafından
Yok ki maalesef dolaplarim çok küçük
0 oy
tarafından

image

bundan benimki onlat sankı cok dargınık gıbı gelıyor bana
(13,633 puan) tarafından
Bunu nereye koyuyorsun cnm
tarafından
Dolap içine tezgah ustunde sevmiyorum ben
(13,633 puan) tarafından
Kız dolap içinde yer yok ki çok küçük mutfağım napsam acaba
0 oy
(15 puan) tarafından
Benim bundan canım ama benzeri çok güzel çok kullanışlı severek kullanıyorum 
(13,633 puan) tarafından
Tezgah küçük cnm çok büyük mu kaba mi duruyor
(15 puan) tarafından
Yok canım çok yer kaplamiyor bence tabi senin tezgahını bilmiyorum bekle foto Atacam bak böyle
(13,633 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Bilmiyorum bebeğim hiç kullanmadım Sen yine de kullanıcı yorumlarına da bak 264 kişi almış bak yorum yapmış
(13,633 puan) tarafından
Çok memnunlar da benim tezgah küçük cnm acaba olur mu
(8,152 puan) tarafından
Eğer tezgahında açık olan varsa koyabilirsin canım
(13,633 puan) tarafından
Tezgah l şeklinde koyabilirim ama çok mu kaba
0 oy
(1,920 puan) tarafından
Çok gıcık yaa;):)☺️
(13,633 puan) tarafından
Niye kız
(1,920 puan) tarafından
Blmmki sewmesin cnm
(13,633 puan) tarafından
Anladım cnm
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Ben de çok az değişik olanı var hepsi küçük onikili benim. Çok kullanışlı gerçekten 
(13,633 puan) tarafından
Kız çok kaba mi tezgahim küçük çünkü
(9,528 puan) tarafından
Yok kaba değil canım. Şık duruyo hatta
(13,633 puan) tarafından
Tm cnm teşekkür ederim
0 oy
(4,420 puan) tarafından

Ben bundan kullanıyorum memnunum 

image9

(13,633 puan) tarafından
Bu benim mutfağa sığmaz ;(
(4,420 puan) tarafından
Çok büyük değil aslında
(4,420 puan) tarafından
Attım yukarı
0 oy
(15 puan) tarafından

image

basta gelmedi foto yükledim şimdi 
(13,633 puan) tarafından
Sen nerden aldın cnm
(15 puan) tarafından
Ben internetten almadım canım züccaciyeden aldım
tarafından
Bunların cam olanı varmı
(15 puan) tarafından
Sanmıyorum canım mika genelde
tarafından
Tamam kuzum teşekkür ederim
0 oy
(4,420 puan) tarafından

Bak böyle canım fazla büyük değil 

image

(13,633 puan) tarafından
Kız bebim tezgah küçük arası az dolaplarla boşluk yer yok değişik biraz ayarsız
0 oy
(1,800 puan) tarafından
Ben kullanıyorum müthiş bişey ya bayıldım tezgahın üstünde çok şık duruyo
(13,633 puan) tarafından
He alayım ya.o zaman teşekkür ederim

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,195 cevap

367,323 kullanıcı

...