Günaydın ☺️ bizde 7.30 da kalkıyoruz
Yapabildiğim kadar yapıyorum her gün olmasa da hafta da yapmaya çalşıyorum
Gece 3 de kalktiķ 5 de kalktim pisi hamuru yoğurdum camasirlari katladim kocamin kahvaltisini verdim gönderdim simdide yaticaz InşALLAH catkapi biri gelmez
Ay ne hamaratlığı...
Diş ağrısından ölüyorummmm
1,512,693 soru
24,672,402 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın