0 oy
128 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (4,357 puan) tarafından

Sunum filan sevmem bugün öylesine paylaşım yapayım dedim kafamı dağıtmam lazim

imageo

2 Cevaplar

0 oy
(8,705 puan) tarafından
Fincan çok güzel afiyet olsun 
(4,357 puan) tarafından
Annemin çeyizi bunlar
(8,705 puan) tarafından
Benimde öyle bi takımım var. Kendi çeyizime aldim annemden. Arada kullanıp kaldırıyorum geri kızıma saklıyorum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Afiyet olsun canım 
(4,357 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 780 göst.
9 Ocak 2024 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,371 göst.
19 Aralık 2023 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 2,445 göst.
14 Aralık 2023 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,375 göst.

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,711 cevap

367,145 kullanıcı

...