Banada geldiler 1 hafta içinde yatar dediler 3 hafta geçti yatmadk. 153u Aradim dilekçe yazdırdım. Ertesi günü yatırdılar
1,512,651 soru
24,671,831 cevap
367,296 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın