Hayır tabiki hergun olmaz kızartma bide çok zararlı her seferinde yumurta olur ama kızartma haftada iki en yada bir kahvaltılık türü tüketmek daha sağlıklı bence
Valla benim de yapacak eşim olsa her sabah isterim
Eşim çok sevdiği için ben kızartıyorum
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın