Evin dağınıklığını kafama takacak kadar uzun bir ömrüm yok dağılan toplanır sonuçta
Bende öyleydim işe girdim rahatladım akşam bi saat eşimle süpürüyoruz siliyoruz düZenliyoruz yatıyoruz sabah işe gidiyorz akşam geliyoruz ev çiçek çalışmadığım zaman bu yüzden ağlamışlığım bile var çok sinir bozucu
1,512,391 soru
24,668,538 cevap
367,128 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın