0 oy
250 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (2,900 puan) tarafından
Ya canım çok istedi irmik bitmiş meğersem havada buz çıkamam bebek de var yapsam olurmu ki yapan varmı aramızda 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Tutmaz canim boşuna malzemeni heba etme 
(2,900 puan) tarafından
Bi tık üzüldüm:')
Neysem yarın yapayım olmazsa
-Reklam-
0 oy
(10,985 puan) tarafından

Vllh cnm ben hep yaparım şekerpare ama hiç irmiksiz denemedim ama evde de olmasa yapmazdım 

imagebu

(5,529 puan) tarafından
Bunu bnde yapiyorum sekil lezzet mukkemmel tabi az yada cok sekerini kendine gore azaltabilirsin ben hamura seker atmiyorum serbet yeterli oluyor cnm
(187,417 puan) tarafından
kaydettim deniycem sagol
(5,529 puan) tarafından
Rica tatlim
(10,985 puan) tarafından
O niyetle atmadım ama siz nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlayın
tarafından
Öyle diyosun demiyorum ama o anlama geliyo dedim zaten. Burda herkes yemek tatlı fotosu atıyo kimseye bişi demem benim de atmışlığım var. Başka yerde olsa sana da yazmazdım bişe. Önyargılı davrandığımı düşünmüyorum. Canı çeken insana özellikle foto atmak hoş olmuyo diyorum sadece.
0 oy
tarafından
Tutmaz boşuna yapma 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 370 göst.
20 Şubat 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Anneyim anne (467 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 288 göst.
9 Nisan 2021 Diğer kategorisinde menda (193 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 196 göst.
24 Ocak 2021 Diğer kategorisinde aycalina12334 (36 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 895 göst.
26 Ağustos 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Prenseslem (879 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...