kaşıntı şikayetiyle sağlik ocagına gitmistim krem ve fitil verdi iki tane. ikincisini dün yatarken kullanmistim sabah kalktim hiç bi akıntı olmadı yani normal mi içi temizlenmişmidir bazi yorumlar okudugumda çoğu kisinin sabah kalktiginda akmış oluyor ama benim ki öyle olmadi neden acaba bilgisi olan varmi
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın